uppdatering

2009-08-30 @ 20:16:56

Rensningen och urbränningen av hårdisken gick ganka bra och snabbt igår. Efter att ha hört Danne säga att omformateringen max går på två timmar så kändes det som jag redan vid tre tiden idag skulle ha en fungerande dator igen med alla filer och bilder som jag haft tidigare. Men då hade jag helt slagit bort att han efteråt lagt till om man vet hur man gör, och dessutom hade jag förträngt att pappa varje gång har en förmåga att glömma hur man gör så det tar honom en dag att klura ut det. Så nu sitter jag här med datorer igång ståendes sida vid sida. Får se hur lång tid det kommer ta innan man endast kommer ha en, just nu verkar det dessutom som att installations skivan inte funkar heller.
Denna dag har förflutit på som om den itne ens existerat, vilket man egentligen kan säga om hela helgen. Skulle ha blivit en massa matte idag eftersom jag hade sparat det tidsfödrivet tills idag,men inte blev det av heller. Istället blev det en massa Finnkamp och lite spelande på King som man nu skaffat igen. Har även övningskört idag, vilket gick hur bra som helst om man jämför med de andra gångerna.Pappa börjar redan tjata om att köra på Ågestavägen, men jag passar nog på det. Blev även tillfrågad av Jonna att splea Sly idag, men eftersom man skulle köra så blev man tvungen att tacka nej.

Imorron har man en enda lektion, vilket är matte. Räknepass för en gångs skull. Ska försöka hinna med åtminstonde en sida av de två som ska ha räknats. SKa sedan hem och försöka ta tag i skolan på allvar. VIlket betyder ännu mer matte och sjukt tråkiga svenska uppgifter. Kanske vore bäst om man läste boken imorron och sedan gör uppgifterna på torsdag eller fredag då man ändå är ledig.
I vilket fall som helst så ska jag tvinga Johanna att fixa matten imorron. Måste verkligen få det fixat om vi ska hinna.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback