tänd ett ljus

2009-08-27 @ 17:05:30

Har nu tittat igen den andra säsongen av Supernatural, vilket är solklart den bästa! Precis lagom balans mellan läskigt och roligt. Älskar verkligen Dean och hans kommentarer.

Har egentligen matte till imorron, men orkar verkligen inte det. Vilket är helt okej att jag står över idag eftersom jag räknat de andra dagarna. Känner mig så duktigt så. Imorron ska man även tvinga Johanna att fixa allt med matten.


Mamma och jag har nu äntligen insett att vi har alldeles för mycket ljus hem, vilket gjort oss ganska galna på att elda upp dem... eller iaf jag. Så nu står det minst fyra ljus inne på mitt rum och brinner från det ögonblicket jag kommer hem efter skolan till jag går och lägger mig. Inget mig emot, tycker det är hur mysigt som helst. Längtar tills då det blir mörkare fortare, mycket mysigare då.

Har nu lite filmer och sånt som ska brännas och fixas.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback