lite senare ...

2009-08-12 @ 20:59:17


Läste nyss det guligaste jag
läst på länge.

Sitter just nu och tittar på fotbollen. Känns inte riktigt som det. Känns ungefär som man bara sitter och väntar på något, och visst gör jag det. Jag väntar med spänning på att Wernblom ska komma in!

När matchen är slut är planen att man ska bada med Cindy, åtminstone. Får se om det blir bad idag eller inte, lär vara ganska mörkt ute. Hur som helst kommer tiden troligen rinna iväg och man kommer nog komma hem alldeles för sent och lägga sig ännu senare. Men förhoppningsvis ska man inte upp tidigt imorron. Allt jag vet om morgondagen är att man ska troligtvis ska träffa Johanna. Vilket är roligt, var ett tag sedan man såg henne, och ska jag vara ärlig så saknar jag henne lite grann.


Nej, ska nog ta och leta upp några bilder som man kan tänka sig att visa allmänheten.

IN MED WERNBLOM!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback