just nu .... irriterad

2009-08-03 @ 19:40:44

Efter det här året och den ständiga närvaron så trodde jag att jag förstod dig bättre, men nej. Tänka sig vad fel man kan ha. Efter att ha total strejkat sen i torsdags så började du fungera idag helt själv utan några som helst desperata försök från mig. Jag känner verkligen inte min dator. Dock bör nog en omformatering ges ändå. Struntade i det sist och det kom ju bara tillbaka efter ett tag. Dessutom börjar den bli seg och helt ärligt så förtjänar den lite semester och en ny start.

Kan inte beskriva med ord hur glad jag blev när jag kunde starta iTunes, spela Fly with me och skruva upp volymen hur högt jag ville för att sedan kunna sjunga med. Just nu fungerar datorn som inget överhuvudtaget har hänt.



Igår var det en heldag på skansen med Lisa som gällde. Såklart jätte mysigt och trevligt. Bestämdes även att det nästa helg sak bli Junibacken följd av en picknick. När man sedan kom hem blev det såklart en masa DW. På kvällen när pappa och mamma ville ha tvn så ägnade jag mig åt min bok. Fy farao vad kul jag har när jag skriver den. Men tvivlar på att andra kommer se det roliga i den, möjligtvis Karin. Det som chockar mig är att det är ganska många som vill läsa den. Hade bara räknat med att Karin skulle läsa den, om nu ens orkar. Men har redan nu innan den ens är klar fått ett par beställningar på den.

Idag var det solning och DW som gällde. Håller nu på att städa, har blivit så fruktansvärt stökigt i mitt rum av någon konstig anledning. Morgondagens planer ställdes nyss in. Vilket helt ärligt har gjort mig riktigt förbannad. Så förbannad så det bra humöret jag var på när datorn fungerade är som bortblåst. Men avd ska man göra?


Har en massa bilder som ska läggas upp och taggas överallt. Men eftersom datorn har strejkat och jag inte haft någon ork eller lust till det så har det inte skett. Hoppas dock att det kommer ske inom en snar framtid.

Kan iaf glädjas åt att både Rosicky och Clichy gjort comeback nu. Är också hoppfull inför snacket om Vieiras comeback till Arsenal.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback