hatar Yi Ling!

2009-08-20 @ 14:15:28


Jag är så sjukt irriterad på det där äckliga kinesspelet
! Är så irriterad att jag just nu knappt kan uttrycka mig verbalt längre. Herregud att man kan bli så påverkad av såna bagateller.

Är också riktigt irriterad över skolan och deras agerande. Fattar verkligen inte hur de tänker. Börjar bara störa mig mer och mer på den skolan. Förra året var verkligen som en hel vändpunkt när det gäller vad man tyckte om skolan. Hade hoppats på att det bara var tillfälligheter, så man kunde börja gilla den och de anställda där igen. Men icke sa nicke, är lika arg och irriterad nu innan terminen ens börjat som jag var när man slutade i våras. Inkompetenta idioter verkar endast anställas på den skolan.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback