Han är så grym!

2009-08-09 @ 20:25:47

Nu har jag nått de stadiet jag väntat på de senaste dagarna. Är så pass trött just nu att jag skulle kunna gå och lägga mig. Men så roligt ska vi inte ha det. Är rädd för att om jag la mig nu att jag skulle vakna senare inatt eller tidigt imorron pigg som en lärka, och det skulle inte vara roligt för fem öre. Så ska försöka hålla mig vaken i åtminstone till tio innan jag kryper ner i sängen.

Sitter just nu och lyssnar på Wikegård, har nästan ingen aning om vad han pratar om. Men det är ändå så sjukt kul att höra honom prata om hockey. Man märker verkligen hur han brinner för det. Nej, ska nu ta reda på när Peter Johansson släpper sitt debutalbum.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback