avspark 18:30!

2009-08-15 @ 17:20:10

Var uppe hos Danne ett tag idag. Har blivit riktigt fint där, nu har han fått in lite möbler och sånt. Såg riktigt mysigt ut, med undantag från han äckliga Hannah Montana lakan. Fattar fortfarande inte vitsen med dem.

Resten av dagen gick mest åt att tvätta och bestämma kommande veckans schema. Väntar nu bara på att två specifika människor ska svara angående två separata saker och sedan vet man nästan exakt vad som ska göras och vilka dagar som man är ledig på.

 Har även spelat lite DW, men tröttnade snabbt på det. De enda man har kvar nu är två gubbar från den roliga familjen och sedan flera stycken från de andra tråkfamiljerna. Förutom att de är tråkiga så klarar jag inte av dem själva. Så Jonna och Cindy, ni är hjärtligt välkomna att spela lite inom en snar framtid.

Sitter just nu och väntar på att både matchen ska börja. Den innebär en hel del. Det första och viktigaste är såklart fotbollen och allt som hör till den. Det andra är att det då ska ätas mat, börjar bli riktigt hungrig.


Om en vecka är man uppbokad med Rohie. Har varit det sedan ... så länge jag kan minnas. Nej, men det var någon gång runt hennes födelsedag som jag bokades upp nu på lördag. Vad vi ska göra, har jag verkligen inte den blekaste aning om. Har inte ägnat så många tankar åt det, men nu börjar jag verkligen undra. Skulle faktiskt vilja spola fram tiden och sedan tillbaka den, vill ju inte börja skolan alldeles för tidigt. Hoppas iaf att man kommer få reda på någonting innan lördagen, vill ju inte dyka upp helt i blindo.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback