0-2

2009-08-24 @ 22:07:26

Usch, blev en hel del matte idag. Räknade de talen som skulle räknas tills imorron, med undantag från fyra st. som jag inte orkade göra. Men istället gjorde jag en sidan från häftet vi fick idag. Så tycker faktiskt att jag förtjänar en eller två applåder. Imorron kommer det bli ännu mer matte, får se om jag orkar. Ska försöka räkna det mesta på lektionen, kommer väl gå med Johanna bredvid mig. Imorron är det den första psykologilektionen inom B kursen. Är både förväntansfull och inte, slog mig tidigare idag att psykologi inte riktigt är min grej. Är ganska avundsjuk på Johanna som ska få läsa rättskunskap denna termin, hade gärna läst om den kursen.


Ska så snart håret torkat lite grann krypa ner i sängen och se andra halvlek av Liverpool - Aston villa. Sedan ska tydligen Djurgårdsmatchen sändas i efterhand så hoppas på att man kommer somna till den.

Imorron börjar man tio över elva och slutar tio i tre. Ett ganska bra schema, börjar acceptera det mer och mer. Men kommer aldrig kunna acceptera min fredag eller släppa taget av de gamla schemat. Oron för svenskan börjar också komma, har två inlämningar kvar som skulle ha lämnats in innan sommarlovet, t.o.m. jullovet. Men orkar verkligen inte göra dem, de är så sjukt tråkiga!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: M

Psykologi är såå min grej... även svenska ;)

2009-08-25 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback