the day after yesterday

2009-04-25 @ 23:34:00

Ja, så var den här dagen efter då.

Kunde verkligen inte somna inatt, kan aldrig göra det när man varit ute och haft lite för roligt. Men man sak väl börja lite innan det. Middagen hos Jonna var trevlig och mysig. Var inte många människor där som jag kände, men tyckte att det flöt på bra iaf. Efter några timmar kom ytterligare ett ansikte man kände igen, men den personen försvann snabbt ner till födelsebarnets rum för att sova, och sedan såg man inget mer av den herren för resten av kvällen. Efter ytterligare ett så kom det ännu fler människor och festen drog igång. Total dog någon gång runt elva. Blev sedan hämtad en timme senare av min käre och gick och la mig så fort man kommit hem. Men som sagt lyckas jag alltid ta på mig en evighet att somna när alkohol är med i bilden och det var inte förens tre tiden på natten då jag gått upp och slängt i mig ett helt mjölkpaket inom loppet av några minuter som jag lyckades somna.  


Vaknade sedna imorse vid elva tiden och vid halv ett hade man lyckats rulla ut ur sängen. Kände då suget efter pizza, men det fanns inte hemma så istället blev det toast till frukost och sedan solning på altanen. Resten av dagen bestod utav bara segning. Spelade sims och lyckades tjata till mig pizza av mor och far. Runt halv sju tiden blev man även tvungen att skicka sms till Mr. United med matchrapporter eftersom han inte hade möjligheten att se matchen. Fick även uppleva en av Karros lyckligaste stunder i livet, då Ronaldo stod för underhållningen. Blev sedan inbjuden till Jonna för kubbspel. Men när man väl kämpat sig dit med cykeln så blev det inget. Istället blev det Robinson och sedan en Irene Huss film. Åkte sedan hem eftersom Jonna började få en sådan huvudvärk och illamående ochjag inte ville vara i vägen. Men andra ord, en ganska så mysig lördag. Med undantag från de påhopp man fick från Kicki och Jörgen dvs. *blink blink*

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback