You just don't know it.

2008-09-22 @ 19:32:00

Helt ärligt, vad skulle jag göra utan Karolina Erikson? Om inte hon fanns skulle jag inte ha någon som helst aning om vem jag var, och jag skulle inte ha någon som fyllde i min almanacka. Dessutom håller hon så bra koll på vem jag ska sova hos varje natt. Börjar bli så trött på det nu så jag orkar inte längre sudda ut allt ...



Usch, usch, usch, jag hatar verkligen den här jävla fysiken. Försöker hela tiden tänka positivt, dvs. att jag bara har en halv termin kvar och sedan behöver jag inte bry mig om den skiten längre! Men samtidigt är det så tråkigt, innan vi började med fysiken hade man planer på att läsa B-kursen och det är så sjukt stört att den där jävla gubben ska kunna hindra och ändra på människors planer. Fattar verkligen inte hur han ens kunnat bli lärare.


Orkar inte ha negativa tankar längre, det är så deprimerande.

Funderar på att lägga mig hyfsat tidigt idag, vilket det känns som man gör allt oftare nu för tiden, men är ganska trött nu efter all fysik. Imorron har man bråttom hem också. Först ska man hinna hem, äta något snabbt och sedan ska man till skärholmen och bli klippt av Finnen, och efter det ska man kolla skor. : ) Så på onsdag kommer man komma med en helt ny frisyr.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback