Usch, blä och fy!

2008-09-08 @ 17:41:34

Usch, jag är så trött. Har ingen som helst näring ta ifrån någonstans i kroppen.

Dagen började ganska segt, var riktigt trött när svenskan drog igång, men den var inte så ansträngande. Efter det skulle vi ha en mänk, men eftersom L-O aldrig kom så slog jag, Hamrin, Andreas, Natta, Mickis, Diana och Carro oss ner på golvet och började en lång varig konversation.

Sedan hade vi kemi, där man blev bombarderad av sms från en massa olika personer. Efter den hade vi lunch, sprang sedan runt med Karro i skolan lite grann. Fysiken var riktigt hemsk, och blev tillsagd av L-O hela två gånger att vara tyst. Jag var den lugnaste av dem jag satt vid, men ändå fick man skiten. Fattade faktiskt otroligt nog lite grann av det han gick igenom. Sedan var det samhälle, som faktiskt är en riktigt okej lektion. Satt längst bak, som vanligt, med Karro och hackade på Hamrin och Johanna.


Efter samhällslektionen kom Maria och vi begav oss till omklädningsrummen. Men ångrade oss sedan och gick och stod vi matsalstrappan istället.

Träningen var verkligen bajs. För det första så hade man som sagt ingen ork, hade dessutom ont i huvudet. Vi var bara fyra personer, och jag suger verkligen på fotboll nu för tiden. Träningen var alldeles för seriös också.  IV-klassen gjorde inte heller saken bättre. De hade var där när vi kom och spelade lite boll. Men när vi skulle börja så drog alla utom tre stycken som var kvar. Efter ett tag satte de sig bara ner, vridna åt vårat håll. De var till och med mindre diskreta än mig och Maria, och vi gjorde nog total bort oss innan träningen drog igång.

Ska nu äta och sedan ägna resten av kvällen åt Rättskunskap, biologi och Christine.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback