TRÖTTER!

2008-09-16 @ 19:47:27


Har nu städat rummet, gått igenom hela almanackan, skrubbat handen, fixat pärmen, bokat tid hos min privata frisör, slängt in en tvätt i tvättmaskinen, köpt presenter till pappa och kollat upp biljetter. Har dock inte bokat än eftersom jag inte vet hur många vi kommer bli, får göra det imorron istället.


Ska nu läsa igenom rättskunskapen och göra några enkla anteckningar innan fotbollen börjar. Orkar inte sätta mig ner och ta tag i den ordentligt. Ska göra den imorron och på fredag, vilket betyder att jag troligen inte kommer spela imorron. Har även fortfarande cpont i foten. Är också cptrött, så samma sekund som tvätten är klar kommer jag slänga mig i sängen och sova. Längtar redan till sängen...

Orkar inte skriva mer än så.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback