Snart Champions leauge!

2008-09-17 @ 19:33:48
SNART ÄR DET CHAMPIONS LEAUGE!
Eftersom man fick stå över dagens match så drabbades jag utav extremt dåligt samvete, vilket resulterade i att man skrev klart rättskunskapen, började plugga kemi och började skriva kemilabbrapporten. Tror nästan jag behöver få ledigt från något varje dag. Hur som helst känns det verkligen hur skönt som helst just nu och jag är verkligen stolt över mig själv. Fattar inte att jag kunde ta mig själv i kragen och göra allt detta mitt i veckan!

Imorron är det programdag. Vi börjar kl. 9:00 och slutar kl. 12:00. Jävligt skönt. Det enda vi egentligen ska göra är att planera ett experiment och sedan lägga ner några cd-skivor i en sjö. Sen är det bara åka hem och hoppas att någon vill gå på hockey med mig.

Hur som helst så har jag och Johanna bestämt att vi ska gå på hockey den 25:e.

Finnen försöker just nu övertala mig att åka på språkresa med henne till finland. HAHA, lycka till med det!
Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback