ROBIN FIGREN till Djurgården!

2008-09-01 @ 22:22:48

Är jätte trött och ska alldeles snart gå och lägga mig. Men är tvungen att skriva några rader om det som jag nyss fick reda på, vilket var det enda under hela dagen som fick en att le. Saknar de underbara människorna i klassen.

Mamma och pappa var på DIF - ÖSK matchen. Innan matchen startade hade Djurgårdens hockeylag presenterats, de hade tydligen stått uppställda på planen med sina tröjor. Och mamma berättade hur glatt som helst att Robin Figren hade stått där mitt på planen med en Djurgården tröja på sig. Min lilla älskling ska börja spela i Djurgården. Nu måste man ju börja titta på elitseriehockey igen!


Haha, ja Karin, det var den FIgren. Det namnet som förändrat hela mitt liv.

Kommer så väl ihåg hans interjuv i J-VM förra året.
"Folk har sagt att vi inte är den bästa årskullen"
"Vilka?"
"... folk."

Nu ska man sova. Drömma sött och förhoppningsvis sova lika gott som man gjorde inatt.

God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback