Proframdag nummer 1.

2008-09-18 @ 11:57:56

GRATTIS JENNICA!
Kom hem från skolan nyligen. Orkar inte skriva om vad som hände eftersom det var en sån meningslös dag. Kan iaf säga att jag, Johanna, Hamrin och Karro hade ganska roligt när vi skulle sätta ihop våran konstruktion. Sedan roade vi oss med materialet genom att GWL spelade musik med dem och jag försökte ta instrumenten ifrån dem. Blev ganska rörigt nu, men, men.


Så kaxar man med GWL.

Efter det fick hela klassen vandra ner till sjöängen och ta vattenprover. Inte direkt det roligaste som finns att göra, men vi hade nog en av de skönaste programdagarna på skolan. Slutade strax innan elva så jag och Johanna fick stressa för att hinna med bussen.

Ska nu äta lite, dammsuga rummet och plugga kemi. Sen ska jag och mamma kanske iväg och titta på skor. :)

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback