Man lär sig något nytt varje dag ...

2008-09-11 @ 21:03:19

Fick för ett litet tag sedan reda på att en svensk har skrivit en av mina favorit låtar! Ganska häftigt. Pratar såklart om Andreas Carlssons låt Soledad som är en gammal Westlife klassiker. För övrigt vill jag bara tillägga att jag visste att Andreas skulle gå vidare innan han började sjunga, och han blev min favorit så fort tonerna började flöda ut ur munnen. Haha.



Ska snart duscha och sedan kolla på Vem kan slå Fredrik och Filip, måste se vem som vinner.

Idag blev det inget plugg, fast det egentligen var nödvändigt. Aja, det får bli imorron ... förhoppningsvis. Annars blir det en plugghelg igen, och då ska det verkligen pluggas.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback