Hemma från Farsta.

2008-09-12 @ 18:34:41

Har märkt att mina inlägg börjar alltid med att "kom precis hem" "Har precis", så tänkte bryta det mönstret med denna inledning som ni nyss läst.

Kom precis hem från Farsta med Rohie (hihi). Fick även träffa Frida, men hon drog hem igen efter ett tag. Hittade inte allt det jag skulle ha i Farsta, det blev spel, puder och ett födelsedagskort till pappa. På vägen hem svängde vi in i Farsta strand för att hämta upp Ellos paketet. Har äntligen fått min efterlängtade mys tröja. Den är helt underbar! Och för en gångs skull ska vi behålla allt v skickat efter.

Sprang runt ett par varv på övervåningen eftersom jag blev så glad över att tröjan var så bra som den var.


Lade nyss på ett kort och helt meningslöst samtal med Karin. Hon sa att hon snart skulle ringa upp igen, men det tror man ju inte på. Väntar just nu på att maten ska bli klar. Är så hungrig.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja han var duktig:9

2008-09-12 @ 22:41:05
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback