Gooners

2008-09-13 @ 13:12:55

Har nu suttit och räknat matte i drygt två timmar och tio minuter. De dära tio minuterarna är väldigt viktiga. Har räknat ikapp hela veckan innan jag var sjuk och den veckan jag var sjuk och fattade precis allt. Är så stolt över mig själv. Har äntligen lärt mig de dära cp reglerna, konjugat- och kvaderingsreglerna, nu. Har bara faktoriseringen kvar nu innan fotbollen börjar. Arsenal - Blackburn.

Det är ungefär det min lördag kommer gå åt till, matte, fotboll, förhoppningsvis lite rättskunskap och sedan the sims. Orkar inte dra iväg ikväll på något äventyr, inte efter en hel dag med mattematik. Man blir helt snurrig i huvudet av det.



Ska ta något och äta nu och vila min hjärna ett litet tag innan man ger sig på faktoriseringen.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: de du

ARSENAL SUUUGER!!

2008-09-17 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback