Friday night lights

2008-09-29 @ 07:06:31

Blev på jätte bra humör igår när jag tittade på Supernatural. Har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar den serien. Tycker alltid det är lika häftigt när man börjar titta om på en serie och lägger märke till små detaljer som är så väl planerade och som återkommer senare långt fram i serien. Igår nämndes det som hela början på säsong 4 bygger på, och det var bara 4:e avsnittet på säsong tre.

När avsnittet var slut zappade jag runt lite, ville ha ett bra program att titta på, något som var intressant men som ändå kunde få mig att somna. Slutade med att jag fick för mig att det gick poker på tvsport. Och eftersom det inte finns något som jag somnar så bra till i hela världen som poker så var det jätte bra. Men när jag fann kanalen så upptäckte jag att det inte var någon poker. Det var Green street Hooligans, en av de bästa filmerna någonsin och den hade precis börjat. Började såklart titta på den , lite ledsen över att man missat favorit scenen, men men, that's life. Fick iaf se scenen om Jonna vägrade släppa. Somnade dock efter någon timme och kändes som man vaknade tio minuter senare av den dära jävla mobilen.

Sitter just nu och trycker i mig frukost. Dagens lektioner är svenska, mänk, kemi, fysik och samhälle. Jippie.


Slog mig precis att Friday night lights börjar gå snart igen!

Ali<3Bali

Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Men de är ju så jävla irreterande .. man börjar inte blöda sådär mkt!

2008-09-29 @ 07:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback