VILL INTE! VILL INTE! VILL INTE!

2008-10-24 @ 17:14:24

Efter en dag i skolan som bestod utav utdelning av kemiprov, äcklig mat, matteprov (VG/MVG delen), svenska redovisning, inlämning av fysiklabbrapport och en kemilabb så stressade man hem eftersom jag trodde jag skulle ha bråttom. Gick från busshållplatsen och hem på rekordtid, sju minuter. Kom hem insåg att det som absolut inte fick hända hade skett, duschade, åt mat och kollade på Christine. Sitter nu här och inser att man kunde undvikit all stress eftersom jag nu verkar ha all tid i världen.

Blev ytterligare ett inlägg för idag. Väntar just nu på att Anna ska höra av sig så jag vet när jag kan komma. Sedan bär det av till Anna och sedan Karin. Ska väl packa ner allt i väskan, har inte gjort det än. Mengmei kommer även ikväll (hoppas jag), kommer bli oerhört kul. Ska gömma mig bakom dem hela kvällen. Eller det är iaf planen, men den kommer nog skita sig efter ett tag, eller så håller den patetiskt nog hela kvällen.

Imorron ska det bli filmkväll hemma hos Samarin. Så vet inte riktigt när uppdateringen kommer.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Jag vet att ingen tycker om sådana här kommentarer, men jag vill verkligen att min blogg ska nå ut till alla som tycker att Marie Picasso är en bra sångerska.



Så gillar du henne tycker jag du ska besöka min blogg, annars ignorera denna kommentar :)



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-10-24 @ 17:21:51
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback