Varför?

2008-10-23 @ 19:13:43

Varför, är en fråga som jag ställt mig alldeles för många gånger under den senaste tiden. Har i sekunden efter bestämt mig för något, för att några sekunder efter det bryta mot det jag nyss bestämt. Utan något svar på den första frågan, varför. Mår inte bra av det, men finner just nu ingen annan utväg än att fortsätta såhär.

Följde med bror och tankade tidigare. I utbytte gjorde han milkshake åt mig, något som jag verkar blivit beroende. I väntan på att han skulle betala upptäckte jag att jag faktiskt är riktigt rolig. Visste redan om det innan, men inte att jag var så rolig som jag tydligen är. Det var ju över all förväntan.

Herregud, nu är jag trött igen. Vilket mitt babblande om ingenting stärker. Börjar bli nervös för imorron, vill verkligen inte träffa Karins klass. Ångrar nu alla sms:en och sånt, somliga mer än andra.


Känns som klockan redan är nio, det är kolsvart ute och jag är trött som nerslagen huligan åsna. Ska nog lägga mig tidigt idag, hur många känner igen den frasen?  Funderar på att skippa träningen idag, men det är nog ingen bra idé. La på en massa saker igår, eftersom det hela tiden går framåt. Nej, funderar på att istället börja plocka ihop lite saker för morgondagen och sedan titta på det nya Christine avsnittet.


 

Ska väl avsluta inlägget med Samarins nya favorit skämt.
- Vet du vem som gillar att steka bacon?

- Nej.

- Akon.


// Jenny

Kommentarer
Postat av: Mickis, den allsmäktiga

JAG ÄR SÅ ROLIG!! HAHAHAHAHAHAH AAAAAAAKOOOON!! :D:D:D:D:D:D

2008-10-23 @ 19:33:00
URL: http://micaelahamrin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha, oja ;)

2008-10-23 @ 21:37:01
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback