"Cool, James knows how to clap his hands"

2008-10-13 @ 21:21:27

Har pluggat lite mer kemi nu, orkar verkligen inte med den skiten. Imorron ska jag vara så ambitiös på rättskunskapslektionen så det är inte sant. Kommer ändå vara död och inte ha någon energi när jag kommer hem sedan, så all kraftansträngning måste läggas på kemin. Det enda man gör nu för tiden känns det som. Livet kretsar just nu endast runt skolan och hockey. Ganska tragiskt egentligen när man tänker efter.

Om ni vill läsa otroligt vacker poesi nu eller vid ett senare tillfälle rekommenderar jag verkligen detta inlägg. Otroligt vackert.
Ska snart ta och köra ett mini-träningspass som ska göras varje dag och sedan ska jag börja göra mig i ordning för sängen. Ska sova riktigt tidigt idag så jag tar igen den förlorade sömnen från inatt.
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback