Underbara onsdag!

2008-10-15 @ 09:26:21

Jag älskar onsdagar. De är så underbara. Sover så mycket bättre på natten mellan tisdag och onsdag än vad jag gör någon annan natt i veckan, till och med bättre än på helgerna då man verkligen kan sova ut.
Vaknade upp idag helt utvilad och pigg 1½ timme innan klockan skulle ringa. Tvingade mig själv att somna och sov i ungefär en timme till, sedan låg jag och tittade på tv. Älskar onsdagar!



Idag har man lätt den skönaste dagen, bara tre lektioner. Matte, idrott och fysik. Tråkig ämnen, men, men. Efter skolan ska man in till stan med Karro och Johanna ett litet tag, ska shoppa. Sedan ska man hem och plugga kemi. Usch, usch. Det är ungefär så hela dagen kommer se ut. Sen är det torsdag och då SMÄLLER DET! Fast inte på det sättet Anders Toll menade.

Är på sjukt bra humör. Den här dagen kommer bli jätte, jätte bra!

Ali<3Bali

Kommentarer
Postat av: challe

du min dag suger kuk .............. jag hatar den här dagen ......

2008-10-15 @ 11:40:52
Postat av: Jenny

Min blev också hemsk, kanske en kvart efter att jag skrev inlägget.

2008-10-15 @ 14:08:33
URL: http://jennhe.blogg.se/
Postat av: c

aranterat inte sämre än min.. lovar att du inte ens kommer ihåg va jag skulle göra i dag

2008-10-15 @ 18:08:34
Postat av: Jenny

Du sa ju att det var imorron ...

2008-10-15 @ 19:23:32
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback