Trööött

2008-10-17 @ 21:45:33

Är sjukt trött just nu. Funderar på att lägga mig.

Får en massa flashbacks när jag tittar på hockeyn. Det är både roligt och riktigt hemskt. Fylls med en verkligen obeskrivlig känsla av glädje när jag tänker tillbaka på Björkängshallen eller Huddinge överhuvudtaget. Men grips i nästa sekund av en sådan nostalgi attack att det är helt sjukt.

Kände igen ett par till namn än bara Sandgärde efter ett tag. Danne hade spelat med flera av dem. Måste också säga att Huddinge är jävligt bra.



Min "pmip my almanacka" attack blev lyckad. Kunde dock inte fullfölja den helt, eftersom jag saknar lim. Men det ska inkasseras imorron. Den kommer bli så fin ... önskar bara att man kunde fylla den med mer Arsenal och Fabbe bilder. Får se hur man gör med det.
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback