Synd Karro, synd!

2008-10-03 @ 22:43:01

Jaha, nu har man sett Camp rock då. Vet inte riktigt vad man ska säga om den mer än att det var en riktigt stor besvikelse. Den var bara rolig när Kevin och Nick var med. Joe ... var Joe, vilket borde förklara en hel del. Sen blev man ännu mer kär i deras låt och i Nick's röst. Efter filmen fick man sitta och försvara sig själv i en oändlig diskussion med Karro. Mitt uppe i den hoppade även Johanna in, men försvann snabbt sedan.

Det roligaste var när Karro skickade sms och berättade hur otroligt sexig Joe var i filmen. Efter att hon påstått alla börderna ser ut som en blandning av möss och tjejer. Synd Karro, synd.

För er som vet lite vad som pågår i mitt liv så borde ni veta att min Jonas Brothers sjuka smittat av sig till Karro, och det är så kul och höra hur hon faller mer och mer för dem, för hon går verkligen igenom varenda stadium som jag gick igenom.



Fick även världens gulligaste kort av William. Det var hur gulligt som helst och när man öppnade det stod det skrivet av honom "Jag gilar dig jeny!". Det finns verkligen ingen gulligare än den ungen.

Sitter nu hemma nästan lite halvt vettskrämd. Blir alltid så när jag är ensam hemma. Inbillar mig att jag hör en massa ljud. Inte blir det bättre heller när tankarna börjar flyta iväg mot Supernatural.

Funderar på att se Goal 2, har ännu inte gjort det. Men vet inte riktigt om jag orkar, får se om ett tag.
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback