Rögle - DIF

2008-10-09 @ 21:37:35

Skulle egentligen ha gått och lagt mig för ett tag sedan eftersom jag var så grymt trött. Men när mamma ropade på mig och sa att det var hockey på tv så kunde jag inte låta bli att titta. Rögle - DIF, en förtitt på hur matchen kommer se ut på torsdag. Fick även sitta och hålla Karolina uppdaterad vida sms hur matchen utspelade sig eftersom hon var på restaurang med sin mor som fyllde år idag. Såg dock bara tredje perioden och förlängningen. Kan iaf erkänna att Josefson har en grym teknik och var hur söt som helst efter sitt friläge i förlängningen.

Längtar sjukt mycket tills på torsdag. Ska bli så kul att få se Figren och Josefson igen, oah att få se Kenny Jönsson, någon som jag velat sett länge.

Ska nog ta och krypa ner i sängen nu, så att man får en ordentlig nattsömn.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback