No Supernatural.

2008-10-19 @ 15:57:29

Har nu spenderat den största tiden av pluggandet åt matten, har verkligen ingen lust med kemi men ska väl slänga ett öga på den skiten snart. Ska även göra ytterligare ett ryck med matten efter maten tror jag.

Har även messat med Karro en hel del angående hockeyn på lovet. Vi har lagt upp planer och sånt, kommer bli så lyckat! Ser verkligen framemot den matchen nu. Har även insett att hon känner mig läskigt bra.



Det blir ingen Supernatural ikväll! BUHU, kommer gråta mig själv till söms. Eftersom jag har sparat det allra senaste avsnittet tills idag tänkte jag att det skulle bli jätte mysigt med två avsnitt idag. Men sedan slog det mig att kvällens avsnitt är det sista med Gordon. Äckligare människa får man leta efter! Han är t.o.m. värre än Karin.

Aja, nu ska man hitta på något och göra innan man är fast i böckerna igen.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback