Kvällen så långt.

2008-10-04 @ 21:31:11

Såg på Supernatural avsnittet för ett tag sedan. Den serien blir bara underbarare och underbarare. I det här avsnittet fick man reda på varför just Winchester familjen råkat ut för allt som skett dem och varför deras mamma kände igen yelloweyed. Försöker nu med andra ord lockar flera till den serien.

Läste sedan om Figren och hans match ikväll. Fick reda på att han inte spelat sedan finalen mot Kanada. Herregud det var ju i julas! Och jag såg den matchen, vilka minnen. Hittade även lite nya bilder på honom. (a)
Annars har man mest levt på att Fabbe gjorde mål. Det är något man kommer leva på i minst en vecka.


Är sjukt uttråkad just och försöker klura ut något att göra. Carro är inte så rolig. Det bästa jag kommer på just nu är att göra lillkusinen glad genom att försöka lvl med hans gubbe. Annars blir det kanske lite SSX. Får se hur det blir, den som lever får veta. eller hur man brukar säga
Nu kommer en liten länk som jag lovat på ett eller annat sätt, Carros blogg.
Ali<3Bali

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG ÄR VISST ROLIG :D

DU OCH JAG SKA ÅKA SKRIDSKOR I VINTER :D

2008-10-04 @ 21:39:53
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback