Kemi plugg..

2008-10-06 @ 19:44:14

Har nu spenderat en hel del tid åt att läsa kemi boken. Det är så jobbigt. Kemi är lätt, iskillnad från fysik så är det logiskt och man förstår den. Men det är så mycket som ska tryckas in i skallen så det blir korvstoppning som Petra jämt sa. I de små pauserna som man tagit då och då har bara två låtar körts på repeat, Play my music och Carry on my wayward son. Känner på mig att jag kommer lyckas spela sönder dessa två låtar innan helgens slut.



Imorron ska jag titta på Figren! Ifall någon nu råkat missat det.

Farfar ringde nyss och grattade mig på namnsdagen. Han var så gullig, sjöng en liten specialgjord låt för mig. Ska ta och göra ett ryck med kemin snart... eller borde göra det, men vet inte om jag orkar.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback