I hate chemistry.

2008-10-11 @ 16:58:20

Har precis fått ihop sammanställning av allt det vi ska kunna till kemiprovet. Allt som allt blev det 5 datorskrivna A4. Känns verkligen inte bra ...

Sitter just nu och funderar på om man ska hitta på något ikväll eller inte. Allra helst skulle jag vilja det, men tror inte jag orkar. Den dära jävla kemin har tagit all energi ur mig.


Har tittat på intervjun med Figren ett par gånger till nu. Borde egentligen inte, blir bara mer och mer förälskad i den killen. Älskar hans reaktion när han blir påhoppad av reportern om att han bara säger så för att han gjort mål.
Just nu är det match på hovet. Hade varit ganska roligt att se den matchen, hade troligen suttit och misshandlat personen som var dum nog att följa med mig nu. Men istället är man fast här hemma med kemin.

Läste ett tidigare inlägg där jag skrev att jag trodde att kemi skulle bli favorit ämnet och Saied favorit läraren ... snacka om hur fel man kan ha.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback