Huddinge på tv!

2008-10-17 @ 19:27:31

Feber från i onsdags kom tillbaka idag, eller så försvann den aldrig. Vilket är mycket troligare eftersom jag misstänkte att jag hade det hela dagen igår, dessutom var hockeymatchen en bekräftelse på att allt inte var rätt. Ja, pga. dessa omständigheter beslöt jag mig för att vara hemma ikväll och inte ragga upp några vänner att umgås med. Ska även försöka vila så jag orkar med morgondagen, som kommer bli great!


Sitter just nu och kollar på Huddinge - Leksand. Huddinge är ett lag man alltid kommer känna något extra för. Blev precis kvitterat i den matchen, 1-1. Blev riktigt chockerad när Huddinge gjorde mål tidigare, dessutom i boxplay.

Matchen är i Björkängshallen och det är helt sjukt hur mycket som förändrats i den. Visste jag inte om att matchen var där skulle jag aldrig tro att det var den hallen.

Haha, de nämnde nyss Sandgärde, en kompis bror till Danne. Det är lite halvroligt varje gång man hör namn som man känner igen i hockeyvärlden.

Aja, ska väl återgå till matchen nu.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback