Home, sweet home.

2008-10-29 @ 16:43:20

Kom nyss hem från en liten shoppingrunda med mor. Vi hittade bara ett par stövlar, ska åka och leta vidare imorron troligen. Det blev även tights, ceridal, strumpor, sminkborttagningsmedel och ett par jeans, ÄNTLIGEN! Hittade även en tunika på ginatricot som jag blev kär i, men det fanns bara en i min storlek kvar och den var trasig så det kanske blir en jakt på den imorron också.

Mamma blev jätte chockerad och glad i bilen på vägen hem. Jag satt och tjurade över tunikan och att jag inte hade hittat några fler stövlar, eftersom vi båda var inställda på att vi skulle komma hem med minst tre par. Satt och muttrade surt för mig själv och klaga på allt och alla runt omkring när jag plötsligt hörde att det var Brian som sjöng låten vi lyssnade på. Sken då upp som en sol och röstläget ändrades från lägsta till högsta i stort sätt.

Har sagt det förut, men när den killen sjunger blir jag helt mållös. Fattar verkligen att man kan sjunga så underbart fint som han.



Innan man åkte iväg på jakt efter allt så var man i skolan på fysikhjälpen. Jag och Johanna frågade om hjälp med en fråga och fick den förklarad för oss. En timme sedan hade vi fortfarande inte löst uppgiften. Vi är så jävla bra på fysik.

Väntar nu på mat, ska sedan göra svenska läxan. Imorron ska jag städa och leta efter de ovannämnda sakerna.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback