HATAR MÅNDAGAR!

2008-10-20 @ 19:10:45

Höll verkligen på att slita sönder matteboken tidigare idag ... JAG HATAR MÅNDAGAR! Något som jag känt av under en längre tid, men det var inte förens förra veckan som jag insåg varför. Det är inte för att skolan börjar igen och helgen är slut som det oftast gäller när det handlar om anti-måndagar. Nej, det har och göra med mitt löfte och mitt cola-beroende. Måndagen är den första dagen efter mina tre dagar i veckan som jag får dricka cola, vilket betyder att abstinensbesväret är större än någonsin! Och det förvandlar mina måndagar till rena helveten.

Orkade hur som helst inte göra allt som egentligen borde ha gjorts idag. Ska verkligen vara ambitiös imorron på lektionen. Imorron måste jag verkligen räkna.

Men nu ska jag bara vila. Vila den lilla hjärnan så att den orkar med morgondagen.

Ali<3Bali  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback