fotboll, fotboll och ännu mer fotboll!

2008-10-29 @ 23:06:44

Så typiskt av Arsenal att låta 4 -2 bli 4 -4. Men det är väl så derbyn ska vara? Kunde inte låta bli att le när man såg Tottenham supporterna på läktaren vid kvitteringen. Men nu ska man inte prata mer om den matchen, är rädd för att ilskan som sakta börjar krypa fram nu kommer ta över.


Börjar en ny match alldeles snart, Liverpool - Portsmouth. Riktigt rolig match, Liverpool (det är ju Liverpool) och Portsmouth (Crouch!). Funderar på att sno vardagsrums kortet så jag kan se på matchen i mitt rum. Där kan man prata om mys!

Ska upp tidigt imorron, kolla alla saker, åka och fixa bankkort, leta upp de sista sakerna och sedan hem och plugga. Blä! Har verkligen ingen lust med plugg. Men vad kan man egentligen vänta sig? Man går ju natur.

Om någon känner sig för att muntra upp mig finns jag på mobilen. :) Goder natt på er alla!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback