FIGREN ÄR FRISK!

2008-10-03 @ 23:21:11

ÄR SÅ SJUKT ÖVERLYCKLIG JUST NU! Läste nyss att Figren är frisk och hel igen! FIGREN SKA BÖRJA SPELA! MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE verkligen gå på matchen på tisdag. Nu kommer man till nästa problem, vem ska man gå med? Någon som vill gå på Djurgården - Timrå med mig?



Har nu bestämt mig för att jag ska börja träna igen. Inte fotboll, för det kommer jag inte hinna med. Satsar på att ta upp den karriären i trean igen. Nej, ska istället satsa på kondition och styrka. Dvs. enkla träningspass och joggning. Ska börja med det redan imorron är tanken. Ska upp och springa relativt tidigt, och sedan är det mattematik och Arsenal som gäller för hela slanten. Har inget planerat inför kvällen, men det dyker nog upp något.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback