En vanlig lördag i mitt liv.

2008-10-04 @ 13:10:10

Har fått två nya NFL:ar. Den ena nämndes redan igår, play my music. Den andra är Chris Daughtry - Used to. Efter, jag vet ...




Har räknat matte alldeles för länge nu om ni frågar mig. Ska snart titta på ett Supernatural avsnitt och sedan blir ytterligare ett ryck med mattematiken. Fast nu med faktorsatsen. Så jävla skönt att vi läser kursen på ett hel år, annars hade jag varit körd nu.

Det blev ingen joggning imorse. För det första gick man upp senare än tänkt och för det andra så kändes matten viktigare. Antingen blir det en runda imorron eller på onsdag innan skolan börjar.

Har fortfarande ingen att gå på matchen på tisdag. : (

Nu Supernatural. : )

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback