den 16:e smäller det!

2008-10-08 @ 20:07:53

Kemi, blä det är allt jag säger. Det är så fruktansvärt tråkigt.

Sitter just nu och äter lite samtidigt som jag tittar på Famliy guys star wars avsnitt. Riktigt roligt.

Har bestämt mig för att lägga mig tidigt idag. När jag ätit upp ska jag duscha och sedan krypa ner i sängen och somna till Tears of the sun.


Längtar verkligen till den 16/10. Ska på hockey igen med Karolina. Ska få se Figren igen! Åh vad jag längtar. Vi ska också vara så seriösa den här gången. Vi ska köpa varsin tröja och hon en halsduk. Jag längtar, längtar och längtar! Ska bli så sjukt kul. Precis som det var sist. Och den här gången ska jag inte ge min mobil till Karro, vet vad som händer då.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback