vill inte, orkar inte, tänker inte

2008-11-26 @ 19:07:34

Är så sjukt trött. Överväger seriöst att lägga mig nu. Har inte gjort någonting idag. Skulle och borde egentligen ha räknat matte idag, men har som sagt inte orkat. Beror på två saker, en av dem ska man inte ta upp här och den andra är att jag håller på att bli sjuk igen. Misstänker iaf det, pappa är sjuk och idag på idrotten kände man av vissa symtomer som brukar dyka upp vid sådana tillfällen.



Ska försöka hålla mig vaken i några timmar till och sedan ska jag lägga mig.Vilket egentligen bara är bra eftersom morgondagen är utan tvekan den jobbigaste. Börjar halv nio och slutar halv sex, den längsta dagen. Dessutom har man en håltimme på 50 minuter mitt under dagen som är allt annat än uppskattat. Och för att göra saken ännu bättre så är lektionen efter den håltimmen inställd för dem som inte ska göra omprov. Så kommer få gå runt i skolan i drygt två timmar bara för att man ska kunna gå på en KKT lektion som man verkligen inte vill gå på.

Annapanna fyller också år imorron. Så det ska iaf bli lite kul. : )

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback