The day after yesterday

2008-11-19 @ 17:17:34

Har precis kommit hem från en dag som varit ganska rolig.

Otroligt nog så sov jag ända till kl. nio imorse, något jag aldrig brukar göra på onsdagar. Väcktes utav väckarklockan och tvingade mig själv upp tjugo minuter senare. Gjorde i ordning frukost och läste ytterligare ett kapitel ur boken. Den är bra!

När man kom till skolan var första lektionen matte, blev lämnad ensam efter Johanna och Karro skulle på intervju. Vilket bara var bra eftersom jag förstod genomgången och faktiskt klarade av några tal i boken. Sedan var det lunch och idrott. Idrotten var verkligen bland det läskigaste. Klasserna fick bygga varsin hinderbana och skulle sedan leda en från den andra klassen genom den, och personen som leddes bar ögonbindel. Läskigt, men sjukt kul! Sista lektionen var fysik, som gick ganska snabbt för att vara fysik.



Åkte sedan till Farsta med Anna, Diana och Karro. Där skiljdes vi åt och gick alla olika vägar, förutom jag och Anna som gick tillsammans. Skulle köpa lite småsaker, vilket också köptes. Men inte det allra viktigaste, eftersom Bokia i Farsta är så efter som de är. Ska nu göra engelska läxan innan maten och efter den ska jag läsa smaska på något gott. Har ännu inte bestämt mig, antingen blir det varm choklad eller grönsaksdipp.

Tittade nyss igenom all bilder från gårdagens match på hemsidan, som tur är så fanns inte jag eller Karro med på någon.

//Jenny

Dagens citat:
- "
Kulan och staven berör varandra... det låter så socialt. Kan man säga så?"
                                                            - Lars-Olof
, våran käre fysiklärare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback