school never ends ...

2008-11-25 @ 15:00:23
Kom precis hem från en dag som känts ganska lugn och lätt.

Det fanns bara en sak som skulle kunna ändra humöret jag hade imorse och det inträffade. Var därför jätte tjurig, trött och irriterad på rättskunskapen. Men när Karro nämnde att Fabbe blivit lagkapten var jag tillbaka i den himmeln som jag existerat i tidigare. Men det dröjde inte länge förrän jag vara tillbaka i det hemska humöret igen. Resten av dagen slets jag mellan dessa två humör hela tiden.


Eftersom vi har grupparbeten att göra på biologin så drog jag hem efter närvarokollen. Sitter nu här med lite gottigheter och ska snart dra igång med allt pluggande. Har en hel del saker som ska göras. Men känner mig ändå ganska taggad.

Kom precis på att jag glömt engelskan, vilket var det första jag hade tänkt göra. Lyckat Jenny.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback