page 265

2008-11-21 @ 19:32:08

Bara för att göra det klart, en gång för alla. Johanna, jag har haft vänner hela mitt liv.


Imorgon måste jag se på sing-a-long. Peter Johansson ska vara med. Åh, finner inga ord för den glädjen jag kände när jag såg puffningen för veckans avsnitt och man först bara hörde en röst och hans ansikte dök upp inuti huvudet och frågan "ska han vara med?" och ungefär två sekunder fick man svar på frågan när man såg honom sitta bredvid Clase Malmberg.


Har nu läst lite mer Om jag kunde drömma. Den boken är så bra, och man blir bara mer och mer kär i Edward Cullen. Vill verkligen så gärna se filmen.

Ska nu se Supernatural och Christine. Sedan blir det ytterligare lite Om jag kunde drömma.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback