Jag älskar min bror obeskrivligt mycket!

2008-11-01 @ 18:43:47

Fick en snilleblixt för några timmar sedan, tänkte att man kanske kunde spendera kvällen med Karin. Messade då Karin och frågade om vi skulle hitta på något, som vanligt så tog det lång tid innan hon svarade. Men när svaret äntligen kom blev det ett "Ja, kan du komma hit?". Tyvärr så kunde jag inte det, eftersom mor och far hade druckit vin och därmed försvann skjutsen. Fick då ytterligare en snilleblixt och ringde bror ihop om att han skulle kunna skjutsa och hämta. Icke sa nicke, vilket var ganska förvånande eftersom han alltid brukar kunna när jag frågar honom. Men förstod eftersom han ska inte alls behöva göra något sådant.

Därför bestämde jag och Karin oss för att istället spendera kvällen vid datorerna tillsammans. Hon lovade att hon skulle sätta på camen så jag skulle kunna mobba henne, precis det jag hade gjort om jag varit med henne. Hon lovade även att vara rolig, som hon skulle klara av det. Så i en sekund, precis när man fick svaret var kvällen räddad.



En timme efter allt detta utspelat sig ringde bror upp mig. Han frågade om jag fortfarande behövde skjuts och hämtning och sa sedan att han ställde upp. Just nu älskar jag min bror obeskrivligt mycket. Gör det visserligen alltid, men just nu gör jag det ännu mer.
Så kvällen ska nu spenderas hemma hos Karin och hennes mor, mer känd som min bästa vän.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback