hockey imorron!

2008-11-17 @ 22:01:11


Jag kom ihåg när jag för ett bra tag sedan såg en film, och efter den sa att jag ville ha en Ted. Har nu ändrat mig, nu vill jag ha en Edward Cullen.
Har nu läst 130 sidor vilket motsvarar 8 kapitel. Vilket är 100 sidor mer än vad det var tänkt från början. Men känns bara som jag har läst 20. Fattar inte hur jag kommer klara mig imorron utan att läsa något. Kan även lova att på onsdag kommer det inte bli något KKT. Det kommer bli en massa Om jag kunde drömma. Skulle inte förvåna mig om jag gick upp tidigare bara för att hinna med att läsa innan man ska bege sig till skolan.


Funderar även på att tvinga med Karro in på Åhléns och någon bokhandel imorron. Måste verkligen ha fortsättningen när boken tar slut! Mengmei He, varför tipsade du mig inte om den här boken tidigare?!

Duktigt som man är kom man iaf ihåg att smörja in kinderna.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback