hockey idag igen!

2008-11-20 @ 07:11:45


Usch, vad kallt, mörkt och tråkigt det är ute.

Sitter just nu och äter, är hur trött som helst och hade gärna sovit ett par timmar till. Men det går ju inte, då hade man missat Anders Tolls rättskunskapslektion. Har packat den stora väskan, och har ingen aning vad jag ska ha på mig idag. Hatar sånna dagar, vet jag inte det på morgon brukar jag oftast inte veta det förrän två minuter innan man ska gå, då sliter man bara på sig det första bästa man ser.


Idag är det hockey. Ska gå med Johanna och Karro. Har inte hunnit bokat några biljetter, men förhoppningsvis så kommer vi inte få lika dåliga som sist. Tror inte att Frölunda lockar lika mycket folk, men, men, jag kan ha fel. Ska väl försöka lägga på ett kol nu.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback