för mycket fotboll är omöjligt!

2008-11-11 @ 20:39:55

Är så sjukt trött nu. Har pluggat alldeles för mycket, dessutom har man sovit för lite de senaste dagarna. Så ska nu gå och lägga mig. Kommer vakna sjukt tidigt imorron, långt innan jag egentligen behöver gå upp, men skiter i det just nu. Ska bara ta reda på vad det står i matchen och sedan ska jag sova. GAAH, vad skönt!

Idag började jag och Karro diskutera fotboll. Jag vet hur Hamrin burkar reagera när vi drar igång, men har alltid trott att hon överreagerat eftersom hon är intresserad av fotboll någonstans. Men när jag satte mig på bussen idag på väg hem så började jag inse att det kanske stämmer. För när jag slog mig ner så kändes jag hur ont jag hade i mina käkar efter allt prat. Är vi verkligen så hemska när det kommer till fotboll?

Jag har kommit fram till att antingen så hatar man Chelsea, eller så älskar man dem... finns inget där mittemellan.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten myspaket tävling

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-ett-myspaket.html

2008-11-11 @ 20:42:14
Postat av: anneli

Arsenal ska det vara

2008-11-11 @ 20:45:50
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback