down we fall

2008-11-21 @ 21:09:01

Idag såg vi som sagt på Det sjunde inseglet idag i skolan. Kände så väl igen en av huvudrollerna, skulle egentligen nämna namnet på rollen nu, men vet ej vad han hette. Det var iaf skådespelaren. Fick en misstanke om att det var Nils Poppe, och frågade Johanna om det, men hon hade ingen aning om vem det var. Hur som helst så kollade jag nyss upp det, och visst var det han. Blir alltid lika stolt över mig själv när jag lyckas placera någon så. Blev även väldigt glad när jag började tänka på honom. Kommer ihåg att jag någon gång för mycket länge sedan lyckades se flera av hans filmer, troligen var jag hemma och sjuk, och jag älskade alla. Han medverkade i så många roliga filmer.


Såg nyss de senaste avsnitten av Supernatural och Christine. Dean började gråta i slutet av avsnittet och jag var nära att göra detsamma. Det var så sorligt och hemskt och jag vet inte vad.

Sedan blev det ett Christine. Då jag också höll på att börja gråta, fast av raka motsatsen. Fan vad rolig en serien är. Ska nu läsa lite mer Om jag kunde drömma.

//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback