Det är storm ute!

2008-11-23 @ 20:25:56


Det blåser jätte mycket ute. Riktigt mysigt. Hoppas på att det ska bli världens storm inatt.

Har nu försökt läsa Doktor Glas. Trodde helt ärligt att boken var ganska bra, men har nu tvingat mig igenom 15 sidor, och kan konstatera att den verkligen, verkligen suger. Den är så tråkig. Förutom det så gör faktumet att jag nyss läst Om jag kunde drömma saken bättre. Har fortfarande hela historien inprintad i skallen och tänker på den i stort sätt hela tiden. Är också så van och inställd på att läsa Stephenie Meyers sätt att skriva med en sådan inlevelse så blir riktigt besviken så fort jag läser något annat. Vill egentligen inget annat just nu än att läsa de övriga böckerna och se filmen. Men ska försöka vara smart och prioritera skolan före det. Vet att jag tjatat en hel del om den boken. Men som sagt, den är så grymt bra!


Ikväll är det Supernatural. Har tvingat Karin att se det med mig. Är fortfarande jätte sur på henne, men, men life goes on. Ikväll är ett av mina favorit avsnitt. Henricksen kommer få tag på dem, och det kommer bli så spännande. Kommer så väl ihåg när jag såg avsnittet. Var verkligen livrädd hela tiden. Satt och väntade på det allra värsta. Gud, vad jag längtar!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback