CPDAG

2008-11-23 @ 14:20:57

Fan vad jag hatar den här cp dagen. Ber verkligen att bland det värsta som finns ska ske snart, annars kommer hela veckan förvandlas till ett rent helvete. Är så trött, tjurig och allt man gör blir bara fel. Håller helt ärligt på att bryta ihop.


Fick nyligen reda på av Danne att en tjej som jag bara träffat 1½ gång tjatade förra helgen på honom och sin pojkvän att de tre plus jag skulle åka till Farsta för att hon skulle shoppa och ville ha en tjejkompis med sig. Vet inte riktigt hur man ska tolka det. Vanligtvis skulle jag ta det som en komplimang, men eftersom jag inte varit så social någon av de 1½ gångerna jag träffat henne så vet jag inte riktigt.

Är så trött och deprimerad just nu så jag märker hur jag svamlar på, fattar slutsatser som inte har någon som helst logik i sig, så ska nu istället ta och vila. Orkar verkligen inte idag.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

hej :/

Nej, denna dag är lite udda.



Jag tror hon tycker du verkar sympatisk :)...Lite shopping kan ju ändå inte skada, så ut å shoppa med ungdomarna :)



2008-11-23 @ 17:54:26
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback