ÄNTLIGEN KLAR!

2008-11-09 @ 16:23:11

ÄNTLIGEN KLAR MED SAMHÄLLEN!

Fan vad jag längtar till skolan imorron. Vill träffa vännerna, kunna skratta och bara för några sekunder glömma bort allt jävla plugg och alla annan skit som slängs på en just nu.

Skulle egentligen ha räknat mer fysik idag, men orkar verkligen inte. Istället blir det lite fika och hockey om ett tag. Ska väl börja plugga lite biologi också.


Har under de senaste dagarna kommit på hur mycket musiken egentligen betyder för en. Det är helt sjukt hur glad vissa låtar kan göra mig, och det behöver inte vara låtar som jag realetrar till någon eller något när jag hör. Jag blir bara glad av den.  

För er som undrar kan jag även meddela att Johannas dans idag kommer gå skit. Men jag tycker om henne ändå. : )

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback