alldeles för mycket plugg

2008-11-10 @ 19:26:02


När jag var på väg hem från skolan kände jag hur slut. Tog därför en snabb sväng förbi mormor och morfar där man tiggde lite cola. Misstänkte att det krävdes för att klara fysiken. När jag kom hem la jag mig i sängen och tittade på tv ett tag, åt en macka, la mig ner igen. Satt mig sedan en stund vid datorn för att sedan återvända till sängen igen där jag till somnade och sov i 20 minuter innan maten var klar.

Så fort middagen var uppäten började fysikpluggandet och nu tagit en kort paus i den. Ska snart plugga lite till, duscha och sedan sova. Vilket betyder att det inte kommer bli någon biologi idag. Ska sova tidigt idag, behöver det. Dessutom så har sovmorgonen imorron dragits in för beteende människorna eftersom det är inriktiningsdag, med ettorna (!).


Nej, nu blir det lite happymusik och sedan med fysik.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback